13 Bukti Hubungan Seks Buat Wanita Makin Cantik

Anda tahu tak ada cara mudah untuk kekal muda, sihat dan jelita dalam satu pakej? Dengan hubungan seks! Tak percaya?

Lepas ini, mungkin anda kena selalu goda nafsu suami, lah…

Semua wanita ada beberapa persamaan: suka pencuci mulut (sebab manis dan comel), suka clearance sale dan ingin sentiasa tampil muda, sihat dan cantik.

Sebab itu ramai yang sanggup melabur untuk perkara ini. Trend terhangat sekarang adalah trend kecantikan. Ada Sephora, gudang yang penuh dengan pelbagai produk (jika tak google nama produk, anda tak tahu ia wujud pun!)

Tapi, sebenarnya… anda tahu tak ada cara mudah untuk kekal muda, sihat dan jelita dalam satu pakej?

Ya, dengan hubungan seks! Tak percaya? Jom baca 13 bukti yang diulas doktor pakar tentang manfaat hubungan seks dalam membuatkan anda lebih cantik di bawah ini.

Lepas ini, kena praktis teknik godaan yang mampu menggugat nafsu suami, lah. Bukan untuk orang lain! Untuk kita kekal cantik juga, hehe.

Dr Mehmet Oz, doktor ternama daripada Amerika Syarikat mengulas

“seks satu jalan mudah untuk wanita kekal sihat, muda, dan cantik.”

Mengapa? Kerana…

1. Kulit kekal muda dan sihat

Hubungan seks meningkatkan pengaliran darah. Oksigen akan lebih dipam membuatkan kulit anda akan kelihatan lebih cerah. Glowing, gitu!

2. Awet muda

Healthsite melaporkan seks boleh buat kedutan hilang dan… anda boleh jadi awet muda! Waktu bersetubuh, anda akan melepaskan hormon yang boleh mengekalkan keanjalan kulit. Bebas kedutan lagi.

Nikmat orgasm mampu buat kita kekal awet muda? Wow, bertuah sungguh!

3. Tingkatkan imun badan

Perumpamaan “an apple a day keeps the doctor away” mungkin patut tukar kepada “having sex keeps the doctor away!” Sebab apa?

Sebab lebih kerap anda melakukan hubungan seks, lebih banyak antibodi immunoglobin terhasil. Immunoglobin adalah antibodi badan yang melawan selesema dan jangkitan!

4. Payudara lebih pejal

Dr Michael Roizen, Pengarah Klinik Cleveland Roizen menjelaskan seks mampu buat payudara anda lebih pejal. Payudara anda boleh membesar sehingga 25 peratus, dan puting akan lebih tinggi setengah inci.

Tak perlu lagi push-up bra!

5. Rambut lebih berkilat

Cantiknya rambut hitam berkilat! Tak payah pakai minyak kelapa atau produk syampu yang mahal lagi. Seks pun boleh buat rambut anda lebih cantik!

Kajian menunjukkan “hubungan yang semua orang suka ini” menggalakkan penerimaan nutrien dalam badan. Setiap folikel rambut berhubung dengan saluran darah. Lebih banyak pengaliran darah (sebab seks) lebih berkilat rambut anda!

6. Kuku lebih sihat dan kuat

Hello, jangan lupa tentang kuku! Seks yang boleh buat anda awet muda ini juga boleh buat kuku lebih sihat dan kuat. Lepas ini tak payah pergi manicure berkali-kali.

7. Sexexercise

Gim? Memang taklah! Lagipun, Dr Roizen menjelaskan hubungan seks sama seperti anda bersenam Zumba! Bersenam atas katil lah nampaknya, selepas ini.

8. Meredakan stress

Hidup ini memang stress. Tapi ada bukti yang mengatakan seks mampu meredakan stress! Ia sebab hubungan seks boleh merendahkan tahap tekanan darah. Tak payah stress lagi, okay?

9. Tiada lagi masalah muka

Masalah muka di sini adalah: muka berjerawat, kusam dan kering. Dan dengan seks, anda tak akan hadapi semua masalah ini lagi, pasti!

Tambahan lagi, hubungan seks yang aktif menggalakkan pengeluaran peluh. Ia bagus untuk menghapus kotoran dalam pori muka.

10. Bertindak sebagai pain killer semulajadi

Oxytocin, salah satu bahan kimia yang dilepaskan ketika bersetubuh meningkatkan endorfin dan mampu mengurangkan sakit kepala.

Seks juga mempercepatkan penyembuhan luka! Sebelum anda ke kabinet mencari ubat, apa kata cuba… quickie, dulu? Hehe…

11. Buang lemak badan!

Ini yang paling seronok! Hubungan seks mungkin tak mampu turunkan berat badan anda seperti senaman kardio, tapi ia mampu membakar kira-kira 170 kalori!

12. Orgasma meleperkan perut

Terima kasih kepada oxytoxin, anda boleh atasi masalah perut buncit!

susah nak ORGASMA? NAK KLIMAKS PUN PAYAH!!SINI SOLUSINYA

13. Tidur dengan cukup

Semua orang tahu manfaat mendapatkan tidur yang mencukupi. Tapi satu perkara anda tidak tahu. Hubungan seks boleh membuatkan tidur anda lebih tenang dan mudah! Sebab itu suami pun tiada masa nak cuddle, terus tidur!

Semua kebaikan di atas belum termasuk dengan kebaikan hubungan seks kepada suami anda! Hakikatnya, hubungan intim yang aktif menghasilkan sperma yang lebih sihat, mengurangkan kanser prostat dan meningkatkan kesihatan jantung.

Macam win-win situation. Anda semakin cantik, suami semakin sihat. Pakej lengkap untuk hidup bahagia, tanpa melabur wang yang banyak!

Alamak, anda tidur dengan anak-anak (co-sleeping), macam mana nak “nakal-nakal” selalu? Siapa kata!

Sumber rujukan: Healthsite, Your Tango, dan You Beauty

sumber

 

Vitamin untuk Membantu Meningkatkan Tenaga Batin Dan Elak Mati Pucuk

1. VIVIX

Menurut kajian yang telah dibuat di Universiti Harvard, anggur dan polyganum cuspidatum (Knotweed Jepun) telah dikenalpasti antara antioksidan terbaik yang membantu menurunkan paras asid urik dalam badan.
vivix shaklee untuk mati pucuk

Kedua-dua ramuan ini adalah antara ramuan utama DALAM VIVIX berkaitan dengan masalah lelaki yang ada mengalamai masalah lemah tenaga batin or ED atau mati pucuk.Jadi Vivix lah yang paling sesuai !!Okey mari saya huraikan kandungan apa yang ADA dalam Vivix ni.Yang boleh membantu mengawal masalah mati pucuk ni.

➳ bahan dalam vivix: polyganum cuspidatum – sejenis resveratrol

➳ resveratrol ni antioksidan paling power.

➳ sebelum itu, tau tak macam mana cara viagra bertindak?

➳ viagra bertindak dengan meluaskan salur darah area xxxx tu

➳ jadi macam mana resveratrol bertindak macam viagra ni?

➳ resveratrol meningkatkan pengeluaran nitrik oksida. nitrik oksida ni bantu salur darah mengembang, dan memudahkan laluan di bahagian itu (tak sumbat)

➳ kalau viagra ni dia expand salur darah yang kecik je tapi resveretrol boleh buat lebih dari tu, hingga arteri utama

➳ bila takde masalah tersumbat bahagian salur darah kt situ, maka mati pucuk boleh dibantu dengan vivix.

vivix untuk mati pucuk

Vitamin E

Mempertingkatkan Kemampuan Reproduktif – Kajian telah mendapati vitamin e mampu memulihkan kemampuan reproduktif. Orang lelaki yang mengambil 600 IU – 800 IU vitamin e sehari mampumeningkatkan jumlah sperma mereka.
Terdapat kajian yang melibatkan 690 lelaki tidak subur yang menerima tambahan selenium dan vitamin e untuk sekurang-kurangnya 100 hari.
kesuburan dengan vitamin E shaklee

Hasil kajian mendapati :


52% – Meningkat mobiliti sperma dan morfologi
37% – Kehamilan secara spontan -ini berlaku kepada isteri mereka
11% – tiada keputusan – kemungkinan mereka mempunyai masalah lain.

Kesimpulan – tambahan selenium dan vitamin e boleh meningkatkan kualiti air mani dan mempunyai kesan bermanfaat pada kesihatan khasnya pada keaktifan sperma

Betul ke berkesan?



CARA ORDER VIVIX SHAKLEE

Cara 1 – Anda boleh terus klik ke VIVIX ini dan membeli terus dengan Shaklee. Penghantaran menggunakan GDEX atau Citylink dan akan dihantar terus ke alamat yang anda berikan.

Cara 2 – Sila hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi tentang set mana yang paling tepat untuk anda, tips dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian daripada saya. Sekiranya anda berada di sekitar Shah Alam, Petaling Jaya, Klang, Subang Jaya, Bangsar .saya merupakan pengedar Shaklee sekitar Shah Alam, Petaling Jaya, Klang, Subang Jaya, Bangsar.

Ainul Mustafa
Email: ainulfadzilah@gmail.com
Call/SMS/WhatsApp: 013-3612717
www.wasap.my/60133612717

2 Replies to “13 Bukti Hubungan Seks Buat Wanita Makin Cantik”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge