Produk Bersalin Pilihan Artis Malaysia

Salam sejahtera semua, sekarang ni semua orang nak cari produk bersalin, nak bersalin , berpantang secara sihat. Sampai ada yang cari artis malaysia ni makan apa, nampak sihat boleh cun kembali lepas bersalin. Dalam banyak banyak produk, jangan tak tahu, artis malaysia sekarang pun dah ambil shaklee sebagai makanan tambahan, tak kisahlah bersalin ke apa ke, semuanya artis ambil untuk bersalin. Memang terbaik set bersalin shaklee.

PENGALAMAN BERSALIN BLOGGER TERKENAL AINUL MUSTAFA DENGAN VIVIX SHAKLEE

Teringat kisah ada orang 5 kali kena jahit sebab jahitan asyik terbuka. 5 kali kau !! ingat baju kurung ke ? huhuhu. Ada yang 2 minggu baru sembuh. Ada yang sebulan pun jahitan masih lagi terasa sakit. Percubaan pertama minum vivix ketika dalam pantang. Bila tanya kawan kawan , semua cakap best minum vivix masa dalam pantang tapi kita kena try dulu baru puas hati kan.

Teruja mendengar cerita orang lain. Tak sabar nak cuba. Malam sebelum tidur , ainul ambik 1 sudu vivix. Minum macam tu je sebab sedap.masam masam sedap, sampai jilat licin sisa sisa kat sudu.hehehe. Hasil selepas minum vivix malam tu…hasil esoknyer.

Bengkak susu – Ala… dalam pantang memang susu banyak.so tak pelik la bengkak susu. Ye betul tapi sebelum minum vivix takde bengkak susu.macam biasa aje. Sekali bangun pagi tu brrast bengkak je rasanya. Ariana minum sampai tersedak. Alhamdulillah.. mak sampai suruh stop makan vivix sebab Ariana tersedak susu laju lancar.

Kuning Ariana berkurang – Pernah dengar tak kalau anak kena kuning atau jaundice bagi makan anggur hitam.baby kecik takkan nak bagi makan anggur kot.hanya susu ibu tau. Vivix ni dari anggur jugak. Tapi kita mak la makan.bila bf dapat pada anak juga. Nampak muka, mata Ariana dah kurang kuning nya..

Darah kotor – Mak ada cerita dalam pantang akan keluar 1 darah kotor.darah tu kaler merah hitam macam hati. Dulu masa bersalinkan Arreessa docyor dah sedut keluar masa czer. Bila bersalin normal darah ni kena keluar semulajadi. Kalau tak keluar darah ni la penyebab meroyan, sakit kepala dan pelbagai penyakit lagi.Malam tu minum vivix.. esoknyer keluar darah merah hitam pekat seketul besar.eeeee scary tengok. Tu la darah tu. Akak mengurut pun cakap bagus dah keluar awal.seminggu selepas bersalin.ada orang habis pantang pun ada yang belum keluar darah tu. Rahim pun cepat kecut.

Luka jahit – Pertama kali bersalin normal & kena vacuum pulak.so kena la jahit sikit.huhu..tak pandai push. Seminggu awal bersalin tu asik kena jalan kepit, duduk pun kena bersopan santun. Luka bawah tu rasa pedih terutama bila berpeluh. Lepas mandi dah keringkan betul betul tapi dah la musim panas, kena pakai kain batik je, stokin lagi..bawah tu kadang kadang berpeluh peluh.pedih ..adoiiii. Lepas minum vivix pedih berkurang. Serius tak tipu. 3 kali konsistent minum luka dah sembuh.no more pedih, nak jalan , duduk pun senang. seminggu dah pakai seluar. semua orang terkejut tak sakit ke? sebab tak sakit dan lebih selesa sebab tu pakai seluar je.

Ok tu je testimonial saya seminggu konsistent makan vivix. Sudah 2 minggu berpantang. Makan vivix ..amalan tradisi macam bertungku, bengkung, mandi dengan mandian herba tetap diamalkan. Saya suka moden + tradisional.. cuma jamu je saya tak makan sebab saya makan vitamin shaklee. Dah cuba makan vivix?? Wajib cuba.

luka bersalin sembuh dengan vivix shaklee dah boleh berjalan

CARA ORDER VIVIX SHAKLEE

Cara 1 – Anda boleh terus klik ke VIVIX ini dan membeli terus dengan Shaklee. Penghantaran menggunakan GDEX atau Citylink dan akan dihantar terus ke alamat yang anda berikan.

Cara 2 – Sila hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi tentang set mana yang paling tepat untuk anda, tips dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian daripada saya. Sekiranya anda berada di sekitar Shah Alam, Petaling Jaya, Klang, Subang Jaya, Bangsar .saya merupakan pengedar Shaklee sekitar Shah Alam, Petaling Jaya, Klang, Subang Jaya, Bangsar.

Ainul Mustafa
Email: ainulfadzilah@gmail.com
Call/SMS/WhatsApp: 013-3612717
www.wasap.my/60133612717

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge