BASIC-H – Pencuci Serbaguna Mesra Alam

Setiap botol Basic H Organic Super Cleaning Concentrate dengan kepekatan berganda ini sungguh selamat digunakan dan dilengkapi kuasa pembersihan yang tinggi untuk menanggalkan kotoran dan minyak dalam sekelip mata. Basic H² berkesan untuk membersihkan tumpahan susu, mengelap tingkap, menyental kotoran pada gril, dan 1001 kegunaan lagi. Cubalah sendiri dan lihat betapa kagumnya anda!

basic H shaklee

Basic H Hanya Satu Pencuci Untuk Ribuan Kerja Rumah

  • Ultra-pekat: 16 auns boleh dicairkan menjadi 48 gelen pencuci berkuasa tinggi.
  • Pencuci serba guna: menanggalkan kotoran, gris dan minyak daripada sebarang permukaan yang boleh dicuci, di dalam dan di luar rumah.
  • Mencuci kotoran berminyak dan gris yang paling degil, tanpa meninggalkan kesan comot.
  • Dua kali lebih pekat berbanding rumusan Basic H² asal – hanya gunakan separuh sahaja.
  • Tidak perlu dibilas, tidak meninggalkan sebarang sisa sabun atau kesan palitan.

Gunakan Pada Sebarang Permukaan Yang Boleh Dicuci – Di Dalam atau Di Luar Rumah

  • Dinding, tingkap dan cermin
  • Kaunter dapur, jubin dan lantai
  • Peralatan
  • Dapur
  • Hiasan kayu
  • Periuk belanga
  • Perabot (Jangan gunakan dalam akuarium atau tangki air pengelap cermin kereta)

Cara Penggunaan Basic H Untuk Hasil Terbaik

  • Dapur, peralatan, perabot, hiasan kayu, dinding, keluli tahan karat, granit, marmar dan bilik mandi – 1⁄4 sudu teh + 16 oz. air dalam Penyembur Get Clean
  • Periuk belanga – 1⁄2 sudu teh + 1 gelen air suam
  • Tingkap dan cermin – 1-2 titis + 16 oz. air dalam Penyembur Get Clean
  • Lantai – 1 sudu besar + 1 gelen air
  • Kain benang biri-biri, nilon, fabrik berkualiti tinggi – 1⁄2 sudu teh dalam satu besen air suam

Tahukah Anda?

  • Kebanyakan pencuci serba guna mengandungi toksin yang boleh disedut atau diserap melalui kulit.
  • Pelarut sintetik boleh mengganggu keseimbangan hormon.
  • Pelarut organik seperti butyl cellosolve merupakan toksin saraf dan boleh merengsakan hidung.
  • Morpholine, sejenis toksin berbahaya, boleh mengakibatkan kerosakan hati atau buah pinggang.
  • Pencuci kaca mengandungi ammonia, sejenis racun yang boleh merengsakan kulit, mata dan sistem pernafasan.

Keunikan Shaklee

  • Selamat
  • Tidak toksik
  • Tiada gas beracun
  • Tiada bahan kimia berbahaya
  • Tanpa pewangi
  • Lembut pada tangan anda
  • pH seimbang
  • Tanpa klorin
  • Berkesan
  • Amat berkesan menanggalkan minyak. Ultra-pekat: 16 oz. Boleh dicairkan menjadi 48 gelen.
  • Mesra Alam
  • Rumusan semula jadi daripada sumber yang mapan (diekstrak daripada jagung dan kelapa)
  • Mudah biorosot
  • Tanpa fosfat
  • Bungkusan yang boleh dikitar semula
  • Tanpa bahan pewarna
  • Selamat untuk sistem septik dan pembetungan

Assalamualaikum, saya Sharifah Nurulkamariah, ibu kepada 2 orang anak, kali ini saya ingin berkongsi pengalaman menggunakan basic H Shaklee untuk cara bersihkan dinding.

Dah jadi lumrah rumah penuh dengan contengan bila ada anak yang mula pandai menulis dan melukis, saya juga tidak terkecuali dari itu.

Tiap hari pasti ada contengan di merata-rata tempat terutama tempat yang kadang-kadang tu saya sebagai ibu pun tak terjangka.

Ada satu hari, saya terlihat contengan di dinding bersebelah katil dengan perkataan ‘ALEESHA’ dengan permenant marker pen warna merah pula, ni tak lain tak bukan contengan dari si kakak.

Nak marah pun, dah contengkan apa boleh buat lagi.

Masa tu saya kehabisan stok basic h, jadi lama juga la contengan tu bertepek di dinding.

Baru-baru ni, kebetulan ada order dari kawan, jadi saya orderkan sekali dengan basic H.

cara bersihkan dinding

CARA BERSIHKAN DINDING MENGGUNAKAN BASIC-H SHAKLEE

Malam tu juga saya sediakan bancuhan basic H dan letakkan dalam bekas spray siap-siap untuk kemudahan akan datang.

Bukan apa, jika tak dibancuh siap-siap macam ni, mau sebotol terus basic H habis ditangan mereka berdua.

Berbekalkan 1 botol spray dan kain lap, saya minta kakak (6tahun) dan adik (5tahun) untuk bersihkan contengan tersebut.

Dengan tak sampai 30minit tulisan tu dah pudar tanpa sentalan yang kuat pun.

Ya la anak kecil lagi yang sental kita boleh tahu kudrat mereka kan.

Contengan tersebut hilang, dan paling mengejutkan tiada sebarang perubahan pada cat di dinding tersebut.

Ada juga yang cadangkan kepada saya untuk sapukan tinner pada contengan tersebut, tapi bimbang pula kalau-kalau bahan tersebut merbahaya pada anak-anak.

Jadi paling selamat saya hanya mengunakan Basic H untuk masalah saya.

Alhamdulillah, kini tugas mencuci contengan di dinding lebih mudah dihilangkan dengan basic h dan boleh juga jimatkan masa ibu-ibu semua.

Saya dah cuba, anda bila lagi?

CARA ORDER SET BASIC-H SHAKLEE

Untuk keterangan lanjut atau sebarang pertanyaan, anda boleh menghubungi saya

Ainul Mustafa  013-3612717

atau klik icon di bawan ini.

cara bersihkan dinding

ATAU

ulser mulut sembuh dengan shaklee

Sila hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi tentang set mana yang paling tepat untuk anda, tips dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian daripada saya.

Penghantaran sekitar Shah Alam, Petaling Jaya, Klang, Subang Jaya, Bangsar, Kelana Jaya, Alam Impian, Denai Alam,

Ainul Mustafa
Email: ainulfadzilah@gmail.com
Call/SMS/WhatsApp: 013-3612717
www.wasap.my/60133612717

Jom Order Basic-H

Jika anda berminat untuk dapatkan basic-H , pencuci shaklee terbaik, klik gambar di bawah untuk membuat pesanan terus dari Shaklee, atau hubungi kami untuk pertanyaan lanjut
orang shah alam baik

 

013-3612717
ainulfadzilah@gmail.com

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.