Vitamin Balik Kampung Travel

Itulah prinsip abg joe bila nak makan shaklee, semua vitamin kalau pergi mana mana mesti bawak, sampai ada yang hilang, tertinggal, dan jugak habis masa

Kolestrol Tinggi Di Musim Raya

Seminggu sahaja lagi kita bakal bertemu Syawal. Bila berpuasa sebulan di bulan Ramadan kita berjaya menurunkan paras kolesterol, darah tinggi malah berat badan juga turun.

Minuman Pengganti Teh Tarik ?

Kita biasa dah sarapan, mesti layan teh tarik , hoo, teh tarik ni bagus untuk melepak, hahah, tapi gula dah banyak, tak sihat jugak, itu

Kenapa Kena Makan Minyak Ikan ?

Kredit gambar Mohd Kamarul Baharin, abg joe bergambar bersama produk kegeraman Omega Guard. Bestnya minyak ikan nih, bukan sebarang minyak ikan. Khasiat sebenar dalam minyak

Pencuci Penting Setiap Rumah

Nak dijadikan cerita, masa kami pergi travel supermom ke Jogja, kawan kami ada sorang tu masih lagi ada demam campak, jadi kami sentiasa beringat, takut

Bibir Menawan ?

Salam sejahtera semua, korang nak tips bibir menawan ke ? hahaha, ini ada saya tengok akacan sekarang dah lawo dah, dulu dia pakai spek mata,

7 tanda-tanda tubuh yang penuh toksin

Makan macam-macam tapi sistem percernaan tidak berfungsi dengan baik, hasilnya toksin berkumpul dalam tubuh. Bayangkan jika berada lama dalam tubuh, toksin atau racun inilah yang

Close Menu