CECAIR LUTUT – Mak Tak Perlu Suntikan Mahal Ini Lagi

CECAIR LUTUT – Mak Tak Perlu Suntikan Mahal Ini Lagi

Apabila Osteoartritis berlaku, cecair dalam sendi kurang kelikatan dan kandungan asid hialuronik rendah, daya serapan dan penyerap hentakan akan hilang. Jadi cecair lutut akan hilang perlahan-lahan. Ruang sendi secara tidak langsung menjadi kecil di samping terdapat tulang baru yang tumbuh di kelilingnya. Akibat semua perubahan ini pergerakan pada sendi akan menyebabkan geseran kasar dan menyakitkan.

Tambah Cecair Lutut Tanpa Suntikan .. Hanya dengan Collagen Dan Resveratrol?

sebut collagen & resveratrol mesti ingat untuk cantik je. collagen pun bagus untuk cecair lutut tau.. cecair tu berfungsi sebagai pelinciran dan kusyen yang mengurangkan geseran pada sendi lutut ketika kita berjalan atau membongkok. cuba bayangkan cecair tu makin haus.. bayangkan geseran sendi lutut berlalu setiap kali kita bergerak..

dalam satu jurnal kajian saintifik bertajuk Scientific Evidence and Rationale for the Development of Curcumin and Resveratrol as Neutraceutricals for Joint Health (Int J Mol Sci. 2012; 13(4): 4202-4232.), dapat disimpulkan bahawa telah terbukti resveratrol boleh membantu:

  • Mengekalkan dan memperbaiki fungsi dan struktur sendi.
  • Mengurangkan faktor yang menjadi punca kepada penyakit berkaitan sendi.

50% dari tulang rawan memang terdiri dari Collagen. Collagen inilah yang membantu mengekalkan kepadatan dan kekuatan tulang. Tapi lepas umur 20-an, Collagen ni akan sedikit demi sedikit terhakis dalam tulang rawan (cartilage). Badan kita memang boleh menghasilkan Collagen ni dengan sendiri. Tapi masalahnya bilangan Collagen yang dihasilkan oleh badan tak dapat menampung bilangan Collagen yang rosak kat lutut tadi. Lagi-lagi kalau kita dah berusia, lagi kurang Collagen dihasilkan.

Set Lutut Shaklee

Sebab itulah kita perlu topup Collagen dalam badan kita dengan Shaklee Collagen Powder supaya bila sendi menyerap Collagen, secara perlahan Collagen akan memperbaiki bahagian-bahagian yang rosak dan menggantikan Collagen yang rosak. Shaklee Collagen Powder bersifat elastik dan sangat kuat. Menurut kajian, seawal penggunaan 8 minggu, anda dah boleh nampak kesan daripada penggunaan Shaklee Collagen Powder ini. Best kan?

Kos Vivix dan kos rawatan MonoVisc (cucuk cecair lutut bahasa mudahnya). VIVIX & Collagen Shaklee harga tak sampai RM1k pun. Selalu amalkan dan lihatlah keajaiban yang berlaku pada orang tersayang, lagi lagi mak ayah kita.

cecair lutut vivix kolagen shaklee

Ainul Mustafa
Pengedar Shaklee Shah Alam
0133612717

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.