DIET DIET SIHAT

Sihat Dengan Diet Yang Sihat

Kehamilan Sihat

Kehamilan Sihat

Hahhaa, ni dia set vitamin untuk ibu hamil, sihat lagi bagus punya, kegemaran Ainul Fadzilah Mustafa buat masa sekarang. TApi sampai bila bila pun, dia tetap dengan vitamin. Hhahaa, memang bedebom baik punya.

Kalau rasa makan vitamin tuh sukar, cuba korang makan sayur banyak banyak, macam mana ? lagi susah kan ? Lagipun sekarang sayur dah banyak kehilangan nutrisi. Jadi ibu hamil ni lagilah extra kena makan. Jawabnya ada yang tak boleh makan itu dah ini

Nak atasi masalah tak boleh makan itu dan ini, jawabnya boleh bedal supplement terbaik, bukan sebarang bedal je. Bedal dengan pengetahuan dan ilmu dari SID PRO. Belajar berapa banyak keperluan harian untuk ibu mengandung nih. Bila dah ada vitamin nih, apa lagi, saya pun tumpang sekaki, bedal jugak, memang sedap bedal multivitamin dan bcomplex banyak, sedap badan. yeah !!!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.