Badan Rasa Kenyang Dan Tak Cepat Letih

Hahhaa, the best minuman yang korang boleh cuba ialah ESP SHAKLEE. Yang ni memang terbukti best. Minum jangan tak minum ye. Memang best gile. Antara

Cara Mudah Senang Hamil

hahaha, ini ada cerita panas baik punya. Kalau rasa nak hamil dengan mudah, rasa dah lama tak dapat anak, cuba makan vitamin shaklee kat bawah

Masalah Anak Sering Demam

Ada masalah anak sering demam ? Kena cuba try omega guard shaklee. Memang bagus, dulu ada adik ipar belah faiz sana, makan omega guard, memang

6 Sebab ESP SHAKLEE Terbaik

ESP Shaklee bukan sekadar Soya, tetapi adalah produk soya yang terbaik! Serupa macam kereta Ferrari lah. Ferrari bukan setakat kereta, tapi kereta paling laju. (*yeah,

Susah Nak Klimaks? Seks tak puas.. kenapa?

Hubungan seks bermaksud hubungan kelamin antara dua individu berlainan jantina. Orgasma pula bermaksud mencapai kemuncak kepuasan syahwat ketika melakukan hubungan seks atau lebih mudah disebut

Close Menu