Kulit Kasar Hilang Selepas Amalkan Vitamin C Semulajadi

Kulit Kasar Hilang Selepas Amalkan Vitamin C Semulajadi

Saya seorang surirumah tangga sepenuh masa berumur 34 tahun. Bila dah kata surirumah dah tentulah saya orangnya yg pusing 1 rumah ke depan ke belakang ke atas dan ke bawah untuk memastikan 1 rumah bersih tanpa habuk pun. Sampailah saya sedar tapak kaki saya mula merekah, kasar dan tajam. Ada yang sampai terkoyak kulit, nak pijak lantai pun sakit ya amat. rupanya ada masalah kulit kasar.

Kulit Kasar Hilang ?

Balik kampung mengeluh pada adik masalah tapak kaki saya sampai kadang jadi malu dengan suami sebab kaki selalu bergesel dengan kaki dia masa tidur. Adik mula cadangkan saya untuk cuba vitamin C dari Shaklee sebab dia juga mengamalkannya masa tu.

Lepas 2 bulan pengambilan VIT C dengan konsisten tapak kaki beransur pulih, lebih lembut,tidak koyak & yang lebih penting sudah hilang tajam-tajamnya. Begitu juga dengan tapak tangan saya sudah lembut tak kasar macam dulu lagi sedangkan saya masih membasuh pinggan masih membasuh baju-baju kotor & pegang sabun.

Lebih teruja bila kulit muka juga berubah jadi lembab-lembab. Untuk pengetahuan semua,dulu saya adalah pengguna tegar krim malam. Saya mesti sapu krim malam sebelum tidur sebab saya ada masalah muka beruam-ruam kecil. Hanya krim malam sahaja yang bantu saya sejak dulu.Tapi semenjak saya makan VIT C, saya jugak tinggalkan rutin menyapu krim malam sebab sebenarnya rimas nak tidur dengan krim duk ada kat muka(panas-muka berpeluh).

masalah kulit kasar

Alhamdulillah siapa sangka VIT C mampu membantu saya atasi masalah kulit muka juga. Tiada lagi ruam-ruam kecil, jerawat pun segan nak naik waima ketika datang bulan sekalipun. Memang tak menyesal la beli VIT C ni,kulit lembut dari muka sampai tapak kaki.

Sebotol boleh tahan sampai 6 bulan sebab saya cuma mengamalkan sebiji sehari sahaja. Lebih menjimatkan sebab saya tak perlu lagi buang duit untuk beli krim-krim malam hanya untuk mencantikkan muka. Sebotol VIT C untuk seluruh badan, penjimatan berbaloi dari SHAKLEE. Alhamdulillah, terima kasih SHAKLEE.

Bagaimana Mahu Membeli ?

Untuk keterangan lanjut atau sebarang pertanyaan, anda boleh menghubungi saya

Ainul Mustafa  013-3612717

atau klik icon di bawan ini.

vitamin c shaklee

ATAU

daftar ahli shaklee

Sila hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi tentang set mana yang paling tepat untuk anda, tips dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian daripada saya.

Penghantaran sekitar Shah Alam, Petaling Jaya, Klang, Subang Jaya, Bangsar, Kelana Jaya, Alam Impian, Denai Alam,

Ainul Mustafa
Email: ainulfadzilah@gmail.com
Call/SMS/WhatsApp: 013-3612717
www.wasap.my/60133612717

Leave a Reply

CommentLuv badge

Close Menu