Masalah Gusi Berdarah Hilang Dengan Vitamin C Shaklee

Masalah Gusi Berdarah Hilang Dengan Vitamin C Shaklee

SUPERMOM SHAKLEE STORY MUSIM KE-6. TESTIMONI 21 : NUUR FEIZA NAQUIEB . MASALAH GUSI BERDARAH HILANG DENGAN AMALKAN VITAMIN C SECARA KONSISTEN

Assalammualaikum.
Kak ja nak share sikit pengalaman kak ja ambil vitamin c shaklee.

Dulu, sebelum kenal Shaklee, kak ja memang mudah kena selsema. Mudah batuk. Mudah lebam pada badan bila terhantuk. Gusi berdarah time gosok gigi.

Nampak! Banyakkan masalah kak ja.
Ni semua disebabkan kurangnya vitamin C dalam badan. Sebab kak ja sendiri kurang makan sayuran dan buahan.

Selsema dan batuk ni mudah sangat berjangkit pada kak ja. Janganlah ada orang yang selsema atau batuk. Memang kak ja akan ambik turn lepas tu. Rasanya dalam sebulan tu macam takde hari yang sihat untuk kak ja. Ubat selsema tu dah jadi kawan baik kak ja 😔.

Bab lebam plak, pantang terhantuk sikit, mesti naik lebam pada anggota badan. Kadang2 tak perasan pun bila terhantuknya. Tau2 je dah lebam. Lebam nak baik pun ambil masa berhari2.

Masa gosok gigi, gusi selalu berdarah. Wajib berdarah setiap kali gosok gigi. Gigi pun rasa nyilu je setiap kali digosok.

Kak ja start ambil Sr Vita C Plus 6 tahun yang lepas. Vitamin C ni antara vitamin wajib kak ja setiap hari.

Sebenarnya kak ja sendiri tak perasan sejak bila masalah2 kak ja tu hilang. Lebam dah takde. Gusi dah tak berdarah. Selsema tu kadang2 ada jugak, tapi susah sangat nak berjangkit berbanding dulu.

Bersyukur sangat sebab kesihatan semakin baik. Kulit muka pun makin bersih dan cantik dan tiada lagi masalah gusi berdarah

Tak pernah menyesal kenal Shaklee.
Terima kasih Shaklee.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Open chat