Rahsia Nampak 20 Tahun lebih Muda. Amalkan 6 Tips Mudah ini !

Rahsia Nampak 20 Tahun lebih Muda. Amalkan 6 Tips Mudah ini !

Umur dah masuk 30 tahun tapi nampak macam gadis yang baru habis belajar. Seronok bila dengar orang kata begini pada kita.

Nampak lebih muda dari usia sebenarnya jadi dambaan semua orang termasuk golongan lelaki. Siapa tak mahu kan.

Awet muda ini terserlah dari kulit kita yang sihat dan cerah bersinar. Berikut adalah praktik mudah untuk mendapatkannya sekali gus membantu anda tampil lima tahun lebih muda dari usia sebenar

1. Amal buah dan sayur berwarna

Salah satu cara agar kulit jadi sihat dan bersinar adalah amalan makan makanan semula jadi berwarna-warni seperti blueberry, tembikai dan brokoli.

2. Keluarkan peluh

Gerakkan tubuh paling kurang 30 minit sehari untuk fikiran dan kulit yang sihat. Senaman akan melancarkan perjalanan darah.Wajah akan kelihatan kemerah-merahan dan segar beberapa jam setelah mengeluarkan tenaga yang cukup banyak.Atau boleh juga bersauna yang mana aktiviti ini akan menyebabkan jantung mengepam lebih banyak darah dari biasanya, seterusnya meningkatkan aliran darah ke wajah.

3. Solekan wajah

Jangan hanya pakai bedak dan lipstik, jadikan pemerah pipi sebagai solekan wajib. la akan membantu wajah nampak berseri dan tidak perlu pucat.

4. Krim dan serum malam

Malam adalah waktu terbaik untuk memulihkan kulit wajah. Krim dan serum yang anda pakai pada malam hari dapat membantu menutup pori-pori dan mencerahkan wajah.

5. Hilangkan kantung mata

Anda takkan nampak lebih muda dengan masalah kantung mata atau eye bag. la akan membuat wajah tampak kusam dan makin tua. Jadi cari cara untuk menghilangkannya, petua paling mudah meletakkan hirisan timun pada mata.

6. Gunakan masker wajah

Ini amalan yang boleh dipraktikkan pada waktu lapang. Masker yang dipakai dapat memberi nutrisi kepada kulit wajah. la membantu buat wajah tampak sihat dan bercahaya.

Semuanya mudah kan, jadi tak mustahil nak dapatkan wajah yang awet muda.

Sumber: www.instyle.com

 

RAHSIA WANITA WANITA INI 20 TAHUN LEBIH MUDA DARI USIA SEBENAR

 

 

 

 

 

Bagaimana VIVIX Membantu Melambatkan Penuaan?

Tahukah anda? Sel-sel dalam badan kita ni mengalami kerosakan setiap masa tau! Antara faktor-faktor yang menyebabkan kerosakan ni seperti pencemaran, tekanan, pengambilan makanan berproses, gaya hidup kurang aktif dan sebagainya.

Semua faktor ini boleh menyebabkan pembentukan radikal bebas dalam badan dan radikal bebas ini lah yang boleh merosakkan sel komponen; DNA. Sebab itu salah sau rahsia untuk awet muda, jagalah kesihatan sel anda!

BAGAIMANA NAK UKUR PENUAAN ?
Macam mana kau nak ukur penuaan ? Macam mana kau nak ramal umur orang tuh ? Hahhaa ada oranf kata tengok body composition, ada kata tengok muka orang tuh, kalau berkedut , sah sah dah tua. Ada orang kata tengok itu ini bla bla bla. .. Ok saintis pun tak nak kalah, bila diorang discover TELOMERE .

TELOMERE
Telomere, satu cap kecil dihujung chromosom, itulah pelindung sel , hahhaa, saintis mendapati kalau makin pendek telomere ni, sel terdedah kepada kerosakan, dan boleh membahayakan kita kepada penyakit kritikal yang lain. Ok memang hebat. Saintia gunakan panjang telomere untuk mengkaji perilaku yang boleh menyebabkan seseorang itu cepat tua , cepat sakit, paling gila guna panjang telomere untuk predict jangka hayat seseorang , uish gile tuh. Contohlah, satu kajian menunjukkan orang yang buat yoga, boleb pelihara panjang telomere dari yang tak buat langsung. Sebab tuh kau kena solat, barulah kau akan nampak muda dari biasa. Bukanlah magik, tapi itulah ilmu Allah ni sangat luas.

 

Bagaimana Vivix Bertindak Untuk Melambatkan Proses Penuaan?

Vivix adalah patented formula yang dihasilkan gabungan polypenols dan reseveratrol. Ia membantu melalui:

1) Melindungi pemendekan telomere dan sekaligus melindungi kromosom kita.
2) Membantu melambatkan proses penuaan secara semulajadi.
3) Melindungi sel dan membaiki DNA dengan ‘lawan’ radikal bebas.

CARA ORDER VIVIX SHAKLEE

Cara 1 – Anda boleh terus klik ke VIVIX ini dan membeli terus dengan Shaklee. Penghantaran menggunakan GDEX atau Citylink dan akan dihantar terus ke alamat yang anda berikan.

Cara 2 – Sila hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi tentang set mana yang paling tepat untuk anda, tips dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian daripada saya. Sekiranya anda berada di sekitar Shah Alam, Petaling Jaya, Klang, Subang Jaya, Bangsar .saya merupakan pengedar Shaklee sekitar Shah Alam, Petaling Jaya, Klang, Subang Jaya, Bangsar.

Ainul Mustafa
Email: ainulfadzilah@gmail.com
Call/SMS/WhatsApp: 013-3612717
www.wasap.my/60133612717

Leave a Reply

CommentLuv badge

Close Menu