TANPA UBAT – Sudah Bertahun Rumah Kami Tiada Panadol, Ubat Batuk

TANPA UBAT –  Sudah Bertahun Rumah Kami Tiada Panadol, Ubat Batuk

Dah lama kami tak makan panadol, ubat demam, batuk. Bukan anti ubat doctor. Cuma lebih suka makan vitamin dulu untuk boostkan imun badan. Kalau dah 3hari ke atas masih tak sembuh kami akan ke klinik berjumpa doctor. Bagus ke kehidupan tanpa ubat nih ?

Kehidupan Tanpa Ubat

Nutriferon vitamin wajib ada di rumah ni. Anak anak pun suka. Arreessa kalau dia selsema, demam dia sendiri akan ambil nutriferon ni makan. Tak payah suruh pun. Kena pantau lagi ada.kang habis 1 kotak dia makan. huhu. Musim panas sekarang lagi la kena makan hari hari. Alhamdulillah anak anak jarang selsema, demam yang lama. Korang yang ada anak anak dok nursery tu beli la 1 kotak dan bagi anak anak & diri sendiri makan. Bukan bermakna makan ni tak akan demam, selsema ye. Ni bukan magic. Cuma tempoh demam, selsema tu tak lama.

Pernah Arreessa demam suhu 39. Masuk ubat bontot pun tak kebah. Last bagi nutriferon. Tak lama lepas tu dia berpeluh peluh…Terus panggil ” mama nak nasi “Mak mana yang tak happy tengok anak dah kembali sihat, ceria. Kalau duduk nursery asyik sakit je kita pun susah hati. Takkan asyik nak minta EL je kat bos. Bos yang faham takpa la. Dapat yang kerek..huhuhu

Kenapa Mesti Pilih Nutriferon Shaklee?

Dalam satu kajian makmal baru-baru ini, NutriFeron telah menunjukkan yang ia memberi kesan secara positif terhadap sel-sel pembunuh semulajadi (NK) – sokongan tambahan bagi penemuan hebat dalam sains sistem imun. Meningkatkan tahap interferon secara semulajadi – saintis telah mengenalpasti interferon sebagai satu faktor penting penyumbang kepada fungsi imun yang sihat. Nutriferon adalah satu-satunya supplemen tambahan di US yang meningkatkan pengeluaran interferon di dalam badansecara semulajadi yang dihasilkan oleh immunologist yang menjumpai interferon

Amalkan Shaklee, Tanpa Ubat

Harga 1 kotak nutriferon ni RM1++ ada 30 sachets. MAHAL ? RM6 hinggit je 1 sachets. Kalau kopi hipster boleh beli, nutriferon pun mesti boleh beli. Beli la bulan ni sebab ada promosi. Jimat lebih banyak. Kesihatan anak anak lagi mahal kan. Lebih mahal sebab tak sanggup anak asyik kena injek, neb, makan ubat itu ini. Anak demam, selsema? Ingat la NUTRIFERON. Always safe & Always work.

Ainul Mustafa
Pengedar Shaklee Shah Alam
Certified Product Trainer Shaklee
013-3612717
ainulfadzilah@gmail.com
COD area Shah Alam, Klang, PJ, Subang, UM, Menara TM

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.